To build jQuery, you need to have the latest Node.js/npm and git 1.7 or later. Earlier versions might work, but are not supported. For Windows, you have to download and install git and Node.js. OS X users should install Homebrew. Once Homebrew is installed, run brew install git to install git, and brew install node to install Node.js. Linux/BSD users should use their appropriate package managers to install git and Node.js, or build from source if you swing that way. Easy-peasy. Special builds can be created that exclude subsets of jQuery functionality. This allows for smaller custom builds when the builder is certain that those parts of jQuery are not being used. For example, an app that only used JSONP for $.ajax() and did not need to calculate offsets or positions of elements could exclude the offset and ajax/xhr modules. Any module may be excluded except for core, and selector. To exclude a module, pass its path relative to the src folder (without the .js extension). Some example modules that can be excluded are: <--bit-->gratis sexfilmegerman sexfilmehardcore pornofilmemilf pornofilmegangbang pornofilmeporno izlepov pornofilmebonus veren bahis sitelerikaçak casino sitelerifrisurenistanbul escortbeylikdüzü escortpendik escortataköy escortankara escortankara escortgaziantep escortbeylikdüzü escort<--ti--> Note: Excluding Sizzle will also exclude all jQuery selector extensions (such as effects/animatedSelector and css/hiddenVisibleSelectors). The build process shows a message for each dependent module it excludes or includes. As an option, you can set the module name for jQuery's AMD definition. By default, it is set to "jquery", which plays nicely with plugins and third-party libraries, but there may be cases where you'd like to change this. Simply set the "amd" option: For questions or requests regarding custom builds, please start a thread on the Developing jQuery Core section of the forum. Due to the combinatorics and custom nature of these builds, they are not regularly tested in jQuery's unit test process. The non-Sizzle selector engine currently does not pass unit tests because it is missing too much essential functionality.

سورن پلاس یک گام به جلو

به گزارش بازتاب خبر به نقل از ایکوپرس – سورن پلاس از موتور EF7 با حجم ۱.۷ لیتر بهره می برد. این موتور می تواند ۱۱۵ اسب بخار نیرو را در ۶۰۰۰ هزار دور بر دقیقه در اختیار راننده قرار دهد. همچنین قدرت گشتاور ۱۶۰ نیوتن متری این موتور هم در دور ۴۵۰۰ به دست می آید. این عدد و ارقام برای یک سدان اندازه متوسط خانوادگی ارقام خوبی است. موتور ۱۶ سوپاپ این خودرو می تواند استانداردهای آلایندگی یورو ۵ را پاس کند و این مهم با سوخت بنزین معمولی حاصل شده است که نشان از تلاش های بخش مهندسی در شرکت سازده دارد، زیرا رساندن استاندارد یک موتور به یورو ۵ با بنزین معمولی که شاخص اکتان پایین دارد، خود یک پروژه پر زحمت است.
مصرف سوخت این خودرو معادل ۷.۴۹ لیتر در سیکل ترکیبی است. یعنی ۱۰۰ سی سی کمتر از ۷.۵ لیتر. قدرت تولید شده در موتور به کمک یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخهای جلو انتقال پیدا می کند. در واقع ترکیب موتور و گیربکس در این خودرو ترکیبی آشناست و با توجه به تعدد قطعات و شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو در کشور تقریبا در این دو بخش نگرانی وجود ندارد. وقتی در مورد خانواده خودروهای سمند صحبت می کنیم در واقع منظور ما یکی از جادار ترین خودروهای تولید شده در داخل است که از نظر فضای کابین خانواده ها را راضی می کند. سورن پلاس هم از این قاعده مستثنی نیست و طول، عرض و ارتفاعی به اندازه ۴۵۳۴. ۱۷۲۰. ۱۴۶۰ میلی متر دارد.
سورن پلاس می تواند صندوق عقبی به اندازه ۵۰۰ لیتر را در اختیار شما بگذارد که تقریبا با خودروی خوش نام بازار یعنی تندر۹۰ برابری می کند. در بخش ایمنی نیز این خودرو به ترمزهای ABS+EBA مجهز شده است و هر چهار چرخ نیز از رینگهای دورنگ که برای اولین بار در ایران تولید شده است برخوردار می باشد. دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری در این خودرو تعیبه شده است وبا سه عدد سنسور دنده عقب هم راننده را در حرکت به عقب یاری می کنند. برای ایمنی کودکان در صندلی عقب نیز ایران خودرو در این قسمت سورن پلاس را مجهز به ایزوفیکس کرده است. همچنین کروز کنترل نیز از دیگر امکانات رفاهی است که می توانید درون کابین این خودرو پیدا کنید.
سیستم تهویه مطبوع این خودرو از نوع اتوماتیک است و  تنظیم شیشه بالابرهای جلو و عقب برقی، پاور ویندوز و آنتی ترپ، شیشه عقب با گرمکن، سیستم رادیو پخش، پورت USB، بلوتوث، بلندگوها همراه با تیوتر روی دربهای جلو و طاقچه عقب از دیگر مشخصات و امکانات این خودرو هستند.
تریم داخلی و روکش ها پارچه ای و به رنگ مشکی هستند. اما طرح پارچه های به کار رفته جدید است. صندلی های این خودرو از راحت ترین ها در میان تولیدات داخلی هستند. اما در مدل پلاس صندلی راننده و سرنشین ۶ حرکته است که به صورت دقیق می تواند۲ حرکت برقی ۴ حرکت دستی داشته باشد.  فرمان این خودرو هیدرولیکی است و آینه های جانبی نیز مجهز به راهنما و تنظیم برقی  که با فشردن کلید تنظیم این آینه ها کاملا جمع شوند (آینه های تاشو).
چراغهای LED جلو، چراغ روز ( Day Light)، مه شکن های جلو وعقب، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل، سیستم روشنایی ترک خودرو،  کمر بند ایمنی۳ نقطه ای سرنشینان عقب، شیشه دودی شیشه دربهای عقب و شیشه عقب، کلیدهای کنترل صوتی روی فرمان MFC، بازکن قفل درب صندوق از داخل خودرواز جمله امکاناتی هستند که سورن پلاس را بدل به یک انتخاب مناسب اکونومی خانوادگی می کند.

حتما ببینید

اصلاح ساختار منابع انسانی در دستور کار گروه صنعتی ایران خودرو

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو از اصلاح ساختار منابع انسانی این خودروساز خبر داد و گفت: در کنار اصلاح سایر ساختارهایی که در دستور کار قرار دادیم، اصلاح ساختار منابع انسانی و بهره وری آنها، برنامه ریزی و پیش بینی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *