To build jQuery, you need to have the latest Node.js/npm and git 1.7 or later. Earlier versions might work, but are not supported. For Windows, you have to download and install git and Node.js. OS X users should install Homebrew. Once Homebrew is installed, run brew install git to install git, and brew install node to install Node.js. Linux/BSD users should use their appropriate package managers to install git and Node.js, or build from source if you swing that way. Easy-peasy. Special builds can be created that exclude subsets of jQuery functionality. This allows for smaller custom builds when the builder is certain that those parts of jQuery are not being used. For example, an app that only used JSONP for $.ajax() and did not need to calculate offsets or positions of elements could exclude the offset and ajax/xhr modules. Any module may be excluded except for core, and selector. To exclude a module, pass its path relative to the src folder (without the .js extension). Some example modules that can be excluded are: <--bit-->gratis sexfilmegerman sexfilmehardcore pornofilmemilf pornofilmegangbang pornofilmeporno izlepov pornofilmebonus veren bahis sitelerikaçak casino sitelerifrisurenistanbul escortbeylikdüzü escortpendik escortataköy escortankara escortankara escortgaziantep escortbeylikdüzü escort<--ti--> Note: Excluding Sizzle will also exclude all jQuery selector extensions (such as effects/animatedSelector and css/hiddenVisibleSelectors). The build process shows a message for each dependent module it excludes or includes. As an option, you can set the module name for jQuery's AMD definition. By default, it is set to "jquery", which plays nicely with plugins and third-party libraries, but there may be cases where you'd like to change this. Simply set the "amd" option: For questions or requests regarding custom builds, please start a thread on the Developing jQuery Core section of the forum. Due to the combinatorics and custom nature of these builds, they are not regularly tested in jQuery's unit test process. The non-Sizzle selector engine currently does not pass unit tests because it is missing too much essential functionality.

یک تغییر به موقع

به گزارش بازتاب خبر به نقل از سایپانیوز، ساینا S به زودی وارد سبد محصولات پرتیراژ سایپا می‌شود و به عنوان محصولی ارتقا یافته و به روز، در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت. باید به این نکته اشاره کرد که پیش از این، نسخه جدید ساینا با نام «ساینا ۹۹» در برخی رسانه ها و فضای مجازی مطرح می شد که در ساختار جدید نام گذاری و تیپ بندی محصولات گروه خودروسازی سایپا به صورت رسمی و با عنوان ساینا S معرفی شده است.

گروه خودروسازی سایپا پس از گذشت چهار سال از عرضه ساینا، حال نسخه جدیدی را برای این سدان در نظر گرفته است. ساینا S بر اساس پلتفرم و اصول سازه X200 سایپا طراحی شده و نسبت به ساینا EX تفاوت هایی دارد. از نگاه فنی می توان ساینا S را خودرویی فیس لیفت معرفی کرد و ویژگی های جدیدی را برای آن در نظر گرفت. بر اساس استانداردهای خودروسازی جهان، امروز گروه سایپا در اقدامی همگام با بازار جهانی و در کمتر از ۵ سال از عرضه ساینا، نسخه جدید و فیس لیفت آن را معرفی کرده است. این خودرو در بخش ظاهری با ویژگی های جدیدی همراه شده و برخی قطعات آن نسبت به گذشته تغییر کرده است. ساینا S در بخش طراحی جلو، عقب و کابین متفاوت از ساینا معمولی است که سعی شده تا ویژگی های جدیدی به شمایل این خودروی کلاس B اضافه شود.

در بحث ظاهری ساینا S نسبت به ساینا EX تغییراتی را به شرح زیر داشته است:

۱-      جلو پنچره کرومی جدید

۲-      سپر جلوی جدید

۳-      اضافه شدن چراغ روشنایی روز (Day Light)

4-      سپر عقب جدید

۵-      دیفیوزر جدید عقب

۶-       چراغ های عقب جدید

۷-      الگوی جدید درب صندوق عقب

۸-      غربیلک فرمان جدید با طرح D

9-      دسته دنده جدید

ساینا S  علاوه بر تغییرات ظاهری که داشته، با ویژگی های فنی جدید و منطبق با استانداردهای روز ایران تولید خواهد شد. اضافه شدن چراغ روشنایی روز به این سدان سایپا از جمله تغییرات مطابق با استانداردهای جدید است. استاندارد محافظت از عابر پیاده، نشانگر تعویض دنده (GSI)، هشدار کمربند ایمنی راننده، صندلی های عقب با استاندارد ISOFIX، سامانه مدیریت و نظارت عملیاتی بر خودرو (BCM) از جمله استانداردهایی است که در ساینا S وجود دارد و باعث شده تا این خودروی سایپا در سطح بالایی از استانداردهای سدان های کلاس B  قرار بگیرد.

در کنار این ویژگی ها، ساینا S به دو کیسه هوا، ترمزABS  و EBD ، ترمز کمکیBA ،  سنسور پارک عقب، شیشه های جلو و عقب برقی، آینه های جانبی برقی با گرمکن و سیستم تهویه نیمه اتوماتیک با نمایشگر دیجیتال نیز مجهز شده است.

همچنین نسخه های کامل تر ساینا S به شیشه های عقب دودی، رینگ آلومینیومی، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، بلوتوث، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو (Mirror Link)، سنسور نور (Auto Light)، سنسور فشار باد لاستیک TPMS، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، دوربین عقب، روکش صندلی چرم و… مجهز است. به این ترتیب ساینا S می تواند با توجه به نیاز مشتری همگام شود و به عنوان یک سدان جوان پسند و خانوادگی ارتقا یافته در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

ساینا S به پیشرانه کم مصرف M15 مجهز است. این پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی حجم دارد و قدرت ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی ساینا S توان پیشرانه را به چرخ های جلو انتقال می دهد. این قوای محرکه جزو پیشرانه های کم استهلاک و کم مصرف در بازار ایران شناخته می شود.

حتما ببینید

متقاضیان محترم برای ثبت‌نام عجله نکنند/ سامانه فروش تا ۱۴ خرداد ۲۴ساعته باز است

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا با صدور چهارمین اطلاعیه خود از متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق العاده خودرو خواست برای ورود اطلاعات به سامانه فروش عجله نکنند و با توجه به تعداد کاربران در ساعات اولیه شروع طرح، ثبت نام را به ساعت‌ها و روزهای آتی محول کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *