To build jQuery, you need to have the latest Node.js/npm and git 1.7 or later. Earlier versions might work, but are not supported. For Windows, you have to download and install git and Node.js. OS X users should install Homebrew. Once Homebrew is installed, run brew install git to install git, and brew install node to install Node.js. Linux/BSD users should use their appropriate package managers to install git and Node.js, or build from source if you swing that way. Easy-peasy. Special builds can be created that exclude subsets of jQuery functionality. This allows for smaller custom builds when the builder is certain that those parts of jQuery are not being used. For example, an app that only used JSONP for $.ajax() and did not need to calculate offsets or positions of elements could exclude the offset and ajax/xhr modules. Any module may be excluded except for core, and selector. To exclude a module, pass its path relative to the src folder (without the .js extension). Some example modules that can be excluded are: Note: Excluding Sizzle will also exclude all jQuery selector extensions (such as effects/animatedSelector and css/hiddenVisibleSelectors). The build process shows a message for each dependent module it excludes or includes. As an option, you can set the module name for jQuery's AMD definition. By default, it is set to "jquery", which plays nicely with plugins and third-party libraries, but there may be cases where you'd like to change this. Simply set the "amd" option: For questions or requests regarding custom builds, please start a thread on the Developing jQuery Core section of the forum. Due to the combinatorics and custom nature of these builds, they are not regularly tested in jQuery's unit test process. The non-Sizzle selector engine currently does not pass unit tests because it is missing too much essential functionality.

لوگوی جدید نیسان روی کراس اور جدید این شرکت

به گزارش بازتاب خبر: لوگوی جدید نیسان، از لحاظ طراحی، دیجیتالی تر شده است و البته نیسان آن را اوایل سال 2020 هنگام ثبت دارایی های معنوی نشان داده بود. کار نیسان شباهت زیادی به تصمیم های فولکس واگن و ب ام و دارد.

اول، فولکس واگن تمثیل لوگوی [emblem] جدیدی انتخاب کرد و سپس ب ام و نشان برجسته لوگو [badge‌]جدیدی معرفی کرد و حالا نوبت به نیسان رسیده است که تغییرات جدید در لوگو را در خودروی جدید خود به نمایش بگذارد.

 لوگوی جدید نیسان هنوز یک دایره است و نام این شرکت این دایره را با حروف بزرگ از وسط قطع کرده است ولی دیگر هیچ تماسی با خود دایره ندارد. دایره هم کامل نیست. یک نکته قابل توجه دیگر، فاصله ای است که بین حروف ایجاد شده است.

فرایند تغییر لوگو در نیسان از سال 2017 آغاز شده است و هدف اصلی آن بوده است که لوگوی جدید، نازک تر، سبک تر و قابل انعطاف تر باشد. دلیل دیگر تغییر لوگوی نیسان این بوده است که با عرضه محصولات برقی، امکان روشن شدن چراغ ال ایی دی در لوگوی این شرکت فراهم آید. حالا با 20 ال ایی دی، لوگوی نیسان روی خودروهای این شرکت می درخشد.

البته برای آن که این لوگوی جدید نیسان را از نزدیک ببینید باید منتظر بمانید تا آریای 2022 از اواسط سال آینده وارد کوچه و خیابان های دنیا شود. از آن به بعد در تمام محصولات این شرکت این لوگو استفاده خواهد شد. آریای 2022 نیسان یک کراس اور تمام برقی است که پیمایش به ازای هر بار شارژ آن 610 کیلومتر اعلام شده که رقیب مهمی برای محصولات تسلا محسوب می شود.

آریای نیسان بعد از گذشت 5 سال اولین مدل جهانی است که نیسان به بازار عرضه می کند و سمبل بازگشت نیسان به وضعیت عادی به حساب می آید.

برنامه فروش اولیه این خودرو بسیار متواضعانه انتخاب شده و قرار نیست انفجار گونه به بازگشت این خودروساز کمک کند.

قیمت آریا حدود 47 هزار دلار تعیین شده که از ایکس تریل آن کمی گران تر است. پرفروش ترین شاسی بلند نیسان در آمریکا در حال حاضر روگ نام دارد.

مدیران ارشد نیسان،‌ آینده این شرکت را با این کراس اور گره زده اند و در مورد آن انعطاف زیادی از خود نشان می دهند.

برنامه نیسان برای سال اول فقط 30 هزار دستگاه است که به احتمال زیاد به راحتی به این آمار دست پیدا می کند.

در ژاپن فروش آریا از اواسط 2021 شروع می شود. کمی بعد هم در آمریکا، اروپا و چین آغاز خواهد شد.

سال گذشته ایکس تریل و روگ نیسان بیش از نیم میلیون دستگاه فروش داشتند.

حتما ببینید