ابهام اختاپوسی

درچندسال اخیر فعال شدن رسانهای بنام اختاپوس که رسالت خود را مبارزه با مافیای صنعت خودروسازی کشور تعریف میکند جنجالی شده است.
به گزارش بازتاب خبر، درچندسال اخیر فعال شدن رسانهای بنام اختاپوس که رسالت خود را مبارزه با مافیای صنعت خودروسازی کشور تعریف میکند جنجالی شده است.
علی رغم این واقعیت که این رسانه شعار خود را به عنوان محور مبارزه با فساد در صنعت خودرو تعریف می کند ، اما از زمان تأسیس آن ، شاهد یک حمله همه جانبه به شرکتی به نام کروز بوده ایم که ابهامات جدی از این رسانه در مورد عملکرد آن ایجاد کرده است.
فقط کروز!
اول آنکه؛ چرا این رسانه تمام هم و غم خود را بر پرداخت به مسئله کروز اختصاص داده است؟ آیا دیگر شرکتهای خودروسازی، از فساد و رانت معصوم هستند که این رسانه حتی یک خبر تولیدی درباره هیچ کدام از آنها نداشته است؟
هزینههای اختاپوسی
دوم آنکه؛ طبیعی است هر رسانه برای هزینههای روزمره خود اقدام به جذب آگهی و تبلیغ آنها در رسانه خود کند با نوید تبلیغات در این رسانه این پرسش ایجاد میشود که منابع مالی اختاپوس از کجا تامین میشود؟
درجستجوی شفافیت
سوم آنکه؛ طبق قانون هررسانه موظف است به طور شفاف آدرس و شماره تماس خود را اعلام کند اما در اختاپوس هیچ ردی از آدرس و شماره تماس آن پیدا نمیشود!
وقتی خود اختاپوس و گردانندگان آن شفاف نیستند چطور میخواهد مطالبه شفاف گرایی کند؟ در صورت اعلام مکان نیز، امیدوار هستیم تا اعلام شود این دفتر متعلق به کیست؟
حکم دادگاه سنگ محک اختاپوس
چهارم آنکه؛ طبق حکم دادگاه مبنی بر محکومیت رسانه اختاپوس در پرونده کروز، این سوال مطرح میشود که اگر گردانندگان این رسانه به رای دادگاه مبنی بر عذرخواهی اختاپوس از کروز، اعتقاد دارند پس چرا هنوز بر سیاق سابق خود به هجمهها ادامه میدهند؟ مگر نه آنکه مومن حقیقی به مکتب اسلام، نباید ترسی به خود راه دهد و هزینههای آن را بپذیرد…
انتهای پیام/
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0